NEEM CONTACT MET ONS OP

Wilt u meer informatie of even met ons praten?

Dat kan natuurlijk. Stuur ons een berichtje en wij nemen zo gauw mogelijk contact met u op.

Veel gestelde vragen

1Ik kan mijn ticket niet downloaden, wat nu?

Wanneer u bij ons een ticket besteld, krijgt u een ontvangstbevestiging met daar in een download link naar uw mail toegestuurd. Wanneer u op deze link klinkt wordt u gevraagd om in te loggen (als u niet nog ingelogd bent) Hier klikt u op login met gebruikersnaam en wachtwoord. Vul nu uw inloggegevens in en het ticket zou moeten worden gedownload.

Wij hebben gemerkt dat ons ticket downloadsysteem niet altijd werkt met sommige browsers. Werkt de download link uit de mail niet zou u het kunnen proberen via uw account. Ga naar mijn account > bestellingen > klik op uw bestelling en u komt terecht in uw bestellingsoverzicht.

In uw bestellingsoverzicht ziet u bij Tickets ook een download link staan. Met deze link kan uw ticket in PDF formaat worden gedownload.

Werkt het downloaden nog steeds niet, klik dan op vraag 2 hieronder.

2Ik kan mijn ticket nog steeds niet downloaden

Mochten bovenstaande opties niet werken, vul uw gegevens in het contactformulier hiernaast in met het verzoek uw ticket op te sturen.

Wij zullen het ticket dan handmatig via de mail naar u opsturen.

Bestel nu uw ticket!